Sommige tijgers gaan verkeerd denken... 😜
Lieve tijgers, Allereerst: ik waardeer het enorm dat sommigen van jullie al maanden, of zelfs langer dan een jaar, trouw terugkomen. Dat vertrouwen en die gezelligheid betekenen echt veel voor mij. Maar soms merk ik dat er na verloop van tijd iets gebeurt. We hebben leuke gesprekken, lachen samen en zien elkaar regelmatig. En dan gaan sommige tijgers een beetje verkeerd denken. Ineens ontstaan er gevoelens, verwachtingen of het idee dat ik misschien ooit aan huis kom, privé afspreek of dat er meer mogelijk is buiten onze afspraken om. Daar wil ik graag duidelijk over zijn. Werk en privé houd ik strikt gescheiden. Dat heb ik altijd gedaan en dat zal ik ook blijven doen. Niet omdat ik iemand niet aardig vind, maar omdat die grens voor mij belangrijk is. Ik geniet van de leuke gesprekken, de gezelligheid en het vertrouwen dat er soms ontstaat, maar dat verandert niets aan de afspraken die ik voor mezelf heb. Wat wij delen blijft binnen de setting waarin we elkaar ontmoeten. Dus liev...